• Dit evenement is voorbij.

Volkskerstzang sporthal de Hokhorst

dinsdag 24 december 2019: 19:30

Volkskerstzang in Renswoude
Kerst is een feest voor iedereen.
Kerkelijk of niet, bijna iedereen kent het kerstverhaal en geniet van deze dagen.
De geschiedenis rond de geboorte van Jezus.
Toch heeft iedereen daar een eigen beleving bij en een eigen manier om vorm te geven aan deze feestelijke
gebeurtenis.
Muziek en zang zijn een mooie en voor veel mensen herkenbare manier om de kerstdagen te beginnen.
Daarom organiseert de Interkerkelijke Evangelisatie Commissie Renswoude ieder jaar een feestelijke samenzang als aanloop naar de kerstdagen.
Op dinsdagavond 24 december is iedereen van harte welkom op om een gezellige manier kerst te vieren, waarbij muziek en zang de boventoon voeren.
Er worden veel bekende kerstliederen gezongen, en ook muziekvereniging Ons Genoegen en de koren Con Amore en Candela verlenen hun medewerking.

Het thema van de avond zal zijn: “wereldster” net als het thema van de winterwandeling .

De korte meditatie met dit thema wordt verzorgt door Ds A. Schroten.

Sporthal de Hokhorst is vanaf 19.30 open en de volkskerstzang begint om 20.00

Iedereen is van harte welkom!

Datum:
dinsdag 24 december 2019